El nomenament d’Isabel Ferrer com a directora general de Protecció Civil i la seva renúncia a l’escó ha fet que l’alcaldessa de Vic, Anna Erra, sigui ja la següent de la llista i ocupi a partir d’ara un escó al Parlament de Catalunya. Erra, que s’havia presentat en el número 21 a la llista de Junts per Catalunya, ha anat veient com les renúncies al seu davant l’acostaven cada cop més a l’escó.
L’alcaldessa vigatana ja ha afirmat en més d’una ocasió que si arribava al Parlament no seria tant com a Anna Erra sinó com a alcaldessa de Vic per representar la ciutat de Vic.
L’alcaldessa Anna Erra ja ha fet una piulada dient que serà un honor poder representar Vic i Osona com a diputada.
Serà tot un honor i un orgull poder representar la ciutat de #Vic i la comarca d’#Osona com a diputada al @parlamentcat. Seguirem treballant pel país des de la proximitat i amb el compromís que la meva primera prioritat serà sempre la ciutat pic.twitter.com/RiQPxNwTVV
— Alcaldessa de Vic (@AlcaldessaVic) June 8, 2018
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't