QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

L’oposició de Sant Julià tomba la proposta de retribucions pels membres de l’executiu

L’equip de govern ho justificava perquè hi haurà d’haver més dedicació després d’un mandat amb llista única

El govern en minoria de Compromesos, a Sant Julià de Villatorta, grup vinculat a Junts per Catalunya, va veure com el ple tombava la proposta de retribució per als membres de l’executiu.

Acord per Vilatorta i Vilalleons i els independents de La Veu del Poble van votar-hi en contra considerant els sous massa elevats.

L’equip de govern defensa que la dedicació haurà de ser més alta que la dels regidors de l’anterior govern, perquè el mandat passat hi havia una única llista.

Després d’uns minuts de discussió entre els grups, la portaveu d’Acord per Vilatorta i Vilalleons, Cristina Suñén, va proposar que es faci una reunió entre els tres grups per pactar les retribucions, que s’hauran de pactar, per tant, més endavant.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 234 persones.