QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Pujol omple la presentació a Vic del segon volum de les seves Memòries

Jordi Pujol va presentar dimecres a Vic ‘Temps de construir, 1980-1993’, la segona part de les seves Memòries. El Cafè de les Lletres es va omplir per escoltar l’expresident de la Generalitat.

Temps de “fer la maquinària i posar-la en marxa”, temps de “fer discurs, perquè no es podia fer tota l’acció de cop”, temps d’”aprofitar les engrunes” i també d’entomar el cop d’Estat del 23-F o la querella de Banca Catalana. Així va definir Jordi Pujol el període del que s’ocupa el segon volum de les seves Memòries (‘Temps de construir, 1980-1993’), que dimecres passat es presentava al Cafè de les Lletres de Vic.

En una llarga intervenció d’una hora i mitja, introduïda per la dibuixant Pilarín Bayés, l’expresident de la Generalitat va relacionar aquest volum amb el precedent, ‘Història d’una convicció (1930-1980)’, però també amb el present polític. En aquest sentit, Pujol va reconèixer que “el finançament va ser dolent des del principi”, i va advertir contra la temptació “d’engreixar massa” la maquinària administrativa de la Generalitat.

LA PREGUNTA

Veu bé que la justícia europea hagi avalat la llei d’amnistia?

En aquesta enquesta han votat 917 persones.