QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Ramon Comas desvela que CiU li va proposar una moció de censura a Santa Eugènia

El ja excap de llista dels Independents de Santa Eugènia, Ramon Comas, va desvelar a EL 9 TV que durant el seu primer mandat a l’oposició, entre 1999 i 2003, l’aleshores regidor de CiU, Jaume Degés, li va oferir presentar una moció de censura contra l’alcaldessa, Filo Tió, d’ERC.

El 9 Nou
08/10/2010

L’any 1999, els Independents van guanyar les eleccions i van obtenir quatre regidors, però ERC, que en va treure tres, i CiU, que en va sumar dos, van pactar i els van enviar a l’oposició.

A mig mandat, sempre segons el relat de Comas, Degés li va proposar la moció de censura. “Li vaig dir que ho deixéssim estar, que el poble és savi i que ja tornaria a triar”, va explicar al programa ‘Angle obert’ d’EL 9 TV i EL 9 FM.

A les properes eleccions, però, hi va haver un empat a regidors entre Independents i ERC. CiU, aleshores liderada per Pere Tañà, va acabar donant suport a ERC.

Amb la dimissió com a regidor, Comas també plega de conseller comarcal. El rellevarà Miquel Colomer, alcalde de Sant Bartomeu.

LA PREGUNTA

Quina valoració fa la de la visita del papa?

En aquesta enquesta han votat 462 persones.