Vic té des de dilluns un nou suport en moviment per promocionar turísticament la ciutat. Es tracta d’un dels autobusos que diàriament uneix la capital d’Osona amb Barcelona i la iniciativa sorgeix d’un conveni entre l’empresa que opera el servei de transport i l’Ajuntament de Vic. També té el suport d’altres agents diversos que treballen per continuar desplegant el potencial turístic que tenen la ciutat i la comarca.
Un gran anunci a la part posterior d’un dels vehicles de la línia e-12 posicionarà Vic com a destí a visitar, potenciant-ne valors com la cultura, la gastronomia o el comerç. La iniciativa és fruit d’un conveni per un any, prorrogable, entre l’ajuntament vigatà i l’empresa Sagalés i s’oficialitzava aquest dilluns a bord del mateix autobús. El primer anunci que s’ha escollit vol destacar el caràcter tranquil i amable de la ciutat de Vic.
A més de l’ajuntament i l’empresa Sagalés, a la iniciativa hi donen suport, també, altres agents diversos que treballen per la promoció turística de Vic, agrupats a la Taula de Turisme de la ciutat. Hi participen, per exemple, l’associació de botiguers Vic Comerç, institucions com el Museu Episcopal o entitats diverses com el Consell Empresarial d’Osona, el col·lectiu Osona Cuina o agències de viatges de la comarca. La idea de fons és sumar esforços per anar potenciant Vic i comarca com a pol d’atracció turística.
La col·laboració entre totes les instàncies preveu continuar aprofundint en les iniciatives de promoció turística. S’ha iniciat, en aquest sentit, la difusió de fulletons que expliquen la ciutat a fires d’arreu organitzades per la Diputació de Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme. L’anunci a l’autobús de Sagalés es llegeix com a un primer pas cap a un pla molt més ambiciós que concreti el potencial turístic de Vic i Osona.
{{ comment.text }}