QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Crema un cotxe a la C-17, a Centelles

No hi hagut danys personals ni a la vegetació de l’entorn, però el vehicle ha quedat totalment calcinat

Els bombers han hagut d’intervenir aquest divendres al migdia per apagar un vehicle que s’estava cremant després de patir una avaria a la C-17, a l’alçada de Centelles.

L’avís s’ha rebut poc després d’1/4 de 3 de la tarda. El vehicle ha quedat totalment calcinat, però no hi ha hagut danys personals.

Abans de retirar-se, els bombers han remullat l’entorn del voral on s’ha incendiat el cotxe per refrescar la vegetació i evitar riscos, tot i que tampoc hi ha hagut caop afectació. Sí que hi ha hagut, operò, retencions de trànsit en sentit nord a la C-17 mentre hi ha hagut l’incident. S’ha acabat donant pas només per un carril, des de l’alçada de Seva, i s’han format 2 quilòmetres de cua.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 342 persones.