QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Els accidents de trànsit baixen un 22% a Vic, però les denúncies a patinets incrementen

L’Ajuntament demana a Trànsit que endureixi les mesures contra els conductors de patinets que actuen de manera temerària i incívica

A Vic, s’han arribat a denunciar 50 patinets en un mes per infraccions com anar dues persones, circular per la vorera, conducció temerària o portar auriculars, fet que pot suposar un perill per a la seguretat viària.

És la gran assignatura pendent que té la ciutat, que pot actuar fins a un cert límit, per això demana a la Direcció General de Trànsit que endureixi les mesures.

Els accidents de trànsit greus han baixat un 22 % durant l’últim any a Vic i per sisè any consecutiu no s’ha hagut de lamentar cap víctima mortal. L’Ajuntament té clar que la pacificació del trànsit és cap dalt per afavorir la seguretat viària.

Per això tenen funcionament 9 càmeres lectores de matrícules, 3 radars, 21 càmeres d’ambient i està instal·lant 6 radars pedagògics. La assignatura pendent, però, són els patinets elèctrics.

El consistori ha demanat a la Direcció General de Trànsit que endureixi les restriccions sobre l’ús dels patinets perquè se’n pugui tenir un control més acurat i denunciar totes les infraccions que es detectin.

LA PREGUNTA

Està a favor de l’ampliació de l’aeroport del Prat?

En aquesta enquesta han votat 293 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't