En sortir de l’espectacle d’en Peyu a l’Auditori de Calldetenes va trobar-se el cotxe ben ratllat. Aquesta és la història d’un veí de Barcelona que, com molts altres, va venir dissabte passat fins a la comarca per anar a veure l’espectacle de l’humorista osonenc. Poc s’esperava que a la sortida del teatre es trobés amb aquesta situació. Malgrat això, sembla que acabarà bé i tot plegat gràcies a les càmeres del cotxe.
Els aparells del Tesla van gravar ben bé com una dona s’aproxima a la part lateral del cotxe, el ratlla i li plega un dels retrovisors. Tal com explica el veí de Barcelona a EL 9 NOU, almenys hi havia dos vehicles més afectats. Tots ells estaven mal estacionats a un voral del carrer Bac de Roda, el carreró que connecta amb l’aparcament de sorra. En trobar-se el pàrquing completament ple, van aparcar el cotxe a l’espai que hi ha entre els arbres d’aquest voral i on, segons ell, no molestés cap sortida de garatge. A la dona sembla que no va fer-li cap gràcia això i va dedicar-se a ratllar els vehicles.
L’home va emetre les imatges a les xarxes socials i va demanar ajuda per identificar-ne l’autora. Eren les 12 del migdia de diumenge i en unes cinc hores, cap a les 5 de la tarda, ja sabia el nom i cognoms i el telèfon de l’autora. “Em va fer por i tot poder trobar tan ràpid qui era”, apunta l’home, que reconeix que si li arriba a passar a Barcelona i no en un poble com Calldetenes segurament la crida no hauria donat resultat. Va poder establir contacte amb la família de l’autora, que des d’un primer moment va mostrar-se disposada a pagar els desperfectes.
En aquest cas, la policia no hi ha intervingut. El conductor sí que va interposar denúncia als Mossos d’Esquadra, però es compromet a retirar-la quan l’autora de la bretolada aboni el desperfecte. A principis de setmana, el conductor encara havia de rebre el pressupost de reparació que llavors farà arribar als familiars. “Només vull tenir el cotxe bé”, concloïa el veí de Barcelona.