Societat L’apagada d’antenes 2G i 3G provoca problemes de cobertura Les companyies expliquen que “està passant a tot arreu i que anirà a més” Dos joves amb telèfons mòbils | ALBERT LLIMÓS Isaac Moreno, Esther Rovira 06/06/2026 Vic Afegeix-nos com a font preferida a Google La pèrdua de cobertura de veu en la telefonia mòbil que s’està detectant en les darreres setmanes s’explica per l’apagada de les antenes amb tecnologia 2G i 3G que s’està fent a tot Europa per… Contingut exclusiu per a subscriptors Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't Inicia sessió Registra't antenestelefoniacobertura2GEstanc de la Fina3G Notícies relacionades Comencen les obres del segon tram de la variant de Sant Miquel de Balenyà, que ha d’estar l’estiu de l’any que ve Esther Rovira Preparats per a la calor Carles Fiter La primera onada de l’estiu Carles Fiter L’estiu al Patí Vic tres anys després Esther Rovira LA PREGUNTA Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades? Sí No En aquesta enquesta han votat 577 persones. Vota Les + vistes Comissen en una hípica d’Olot dues eugues de Taradell “Si quan estava fent el Tour m’haguessin dit que un dia passaria pel meu poble, no m’ho hauria cregut” Una ‘capella sixtina’ a Vic Cauen 46.000 euros de loteria a Torelló i 6.000 a Manlleu Bon Preu dona per resolta la incidència que ha provocat faltes de producte en alguns supermercats Detingut després d'un forcejament amb la Guàrdia Urbana un lladre que havia robat a Vic El pas del Tour obligarà diverses empreses a fer festa el 6 de juliol “No és canviar el costum, sinó adaptar per incloure i respectar” Pascual readmet vuit treballadors acomiadats de la planta de Gurb però manté el calendari de tancament A presó el jove que va agredir amb el seu germà cinc mossos quan l’anaven a detenir per robatoris
Comencen les obres del segon tram de la variant de Sant Miquel de Balenyà, que ha d’estar l’estiu de l’any que ve Esther Rovira