Una dona de 48 anys va morir la matinada de l’1 de maig, la nit de dijous a divendres, per un foc a la cuina d’una casa de Sant Pau de Segúries, al carrer Major.
Tot apunta a una mort accidental: va perdre la vida per inhalació de fum i el malaurat incendi hauria començat en una paella que estava als fogons i es va estendre a la campana extractora.
L’avís va donar-lo la seva parella, veí de Sant Pau de Segúries, que va llevar-se perquè el fum de l’immoble li impedia respirar.
Quan va arribar a la cuina va trobar-se la seva companya al terra inconscient i que finalment va perdre la vida.
Fins al lloc dels fets s’hi van desplaçar Bombers de la Generalitat, ambulàncies del SEM i Mossos.
Els Bombers, que van arribar cap a 1/4 de 2 de la matinada, ja van trobar-se el cos sense vida de la dona.
A més d’apagar les flames, que només van afectar la cuina, van ventilar l’immoble, que va quedar molt afectat pel fum.
De l’home, se’n va fer càrrec el SEM, que van traslladar-lo fins a l’Hospital d’Olot en estat menys greu.
Els Mossos van fer-se càrrec de la investigació, com sempre que hi ha una mort, per acabar de corroborar i determinar que la mort va ser fruit d’un tràgic accident.