QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

L’R3 estén els serveis mínims fins a Ripoll

Després que des de les 11 del matí només ha estat operativa la connexió des d’Hospitalet fins a Vic, quatre hores més tard s’ha allargat el recorregut fins a la capital del Ripollès

La xarxa de Rodalies ha començat a recuperar parcialment als volts de les 11 del matí els serveis a diferents línies, entre elles ‘la ‘R3, tot i que amb serveis mínims. Entre Vic i Puigcerdà, però, el servei ha continuat interromput i s’ha gestionat transport alternatiu per carretera.

A quarts de tres de la tarda, Renfe ha anunciat que els serveis míninms ja s’estenien fins a Ripoll, però que des d’allà fins a Puigcerdà al servei es continuarà fent per carretera.

Aquest matí, tot i l’intent de recuperar la normalitat a primera hora, s’havia tornat a suspendre tot el servei a Catalunya per “la inestabilitat de la tensió a la xarxa elèctrica per garantir la circulació”.

En un primer moment, aquest dimarts s’havia pogut restablir la circulació de trens de Rodalies i s’ha anunciat que s’operaria amb serveis mínims del 60% en la majoria de línies, tot ii que amb retards. Poc després, però, s’ha hagut de tallar novament del tot. Cinc hores més tard, s’ha començat a recuperar el servei, tot i que de moment de manera precària.

LA PREGUNTA

Està d’acord que es prohibeixi l’ús de la IA als centres escolars als menors de 14 anys?

En aquesta enquesta han votat 607 persones.