QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Torelló fa un homenatge al doctor Alejandro Ganiko, amb motiu de la seva jubilació

L’Ajuntament de Torelló farà un acte de reconeixement públic a la persona del doctor Alejandro Ganiko, amb motiu de la seva jubilació. L’acte tindrà lloc dilluns vinent, 26 d’octubre, a dos quarts de 8 del vespre, a la sala de plens de l’Ajuntament

El doctor Alejandro Ganiko es jubila aquest mes d’octubre després d’haver exercit professionalment, com a metge de família, al Centre d’Assistència Primària de Torelló, durant els últims 36 anys. En reconeixement a la seva dedicació i professionalitat i a la seva qualitat humana, l’Ajuntament li farà aquest reconeixement públic. L’acte és obert al públic.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 55 persones.