QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Trobada de veïns i d’exveïns del carrer de Sant Martí de Manlleu

Es farà el 14 de novembre al restaurant El Morter. Els artistes del carrer amenitzaran la sobretaula.


NOTA DE PREMSA

“La trobada de veïns i d’exveïns del carrer de Sant Martí se celebrarà amb un dinar al restaurant “El Morter” el dissabte 14 de novembre a les dues del migdia.

El preu del menú serà de 25 euros. Cal apuntar-se i es podrà fer fins al dia 6 de novembre al Tripijoc, c. Enric Delaris, 52, els dimarts i els divendres de 2/4 d’11 a les 12 hores.

A més a més del dinar, els artistes del carrer ens faran gaudir d’una bona sobretaula, oberta a tothom que tingui quelcom per explicar-nos.

Us esperem a tots, fem-ho saber a tots aquells que tinguin “algun lligam” amb el carrer o simplement tinguin ganes de venir a passar una bona estona.”

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 57 persones.