QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Verònica Ruiz deixa l’alcaldia de les Masies de Voltregà

Gil Codina entomarà el tram final del mandat al capdavant del consistori

Verònica Ruiz (PSC), alcaldessa de les Masies de Voltregà des del 2021, va presentar aquest dijous al vespre la seva renúncia al càrrec. Entomarà el tram final del mandat al capdavant del consistori Gil Codina, d’Ara Pacte Local, tal com tots dos grups havien acordat en virtut del pacte de govern.

D’aquesta manera se segueix el full de ruta previst després de les eleccions municipals del 2023.

Ambdues formacions continuaran governant plegades fins al maig del 2027 en un consistori on hi ha cinc regidors a l’oposició: quatre de Junts, amb Pere Capdevila com a portaveu, i Dolors Riera de Som Voltregà-AM.

Encara no fa ni un mes que també va prendre el relleu a l’alcaldia a Tona Judit Sardà (ERC). L’esquema, el mateix: un traspàs pactat amb Aixequem en el marc del pacte de govern.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 538 persones.