QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

[VÍDEO] Petits moments d’alegria a l’Hospital Universitari de Vic

Els pacients que surten de l’UCI o que reben l’alta són acomiadats amb aplaudiments dels professionals sanitaris

IMATGES CEDIDES PEL CONSORCI HOSPITALARI DE VIC

Dins el moment dur que s’està vivint és complicat trobar moments d’alegria i encara menys a l’Hospital Universitari de Vic on s’estan vivint moments molt complicats pel coronavirus. Per això cal destacar els petits moments d’alegria que s’hi poden viure.

Un d’aquests moments passen a la Unitat de Cures Intensives (UCI) quan es pot portar algun pacient a planta. La setmana passada es va poder extubar el primer pacient de la UCI i durant els últims dies dos pacients han pogut ser traslladats a planta enmig dels aplaudiments. Un d’ells, fins i tot, ja té l’alta mèdica.

Els altres petits moments d’alegria també són quan hi ha altes a les plantes on s’hospitalitzen els pacients amb Covid-19. Desa de l’inici de l’epidèmia ja s’han pogut donar d’alta 114 pacients: 110 a l’Hospital Universitari de Vic i 4 més a l’Hospital Sant Jaume de Manlleu.

Dilluns, un matrimoni que estava ingressat al centre va poder deixar l’hospital per seguir la recuperació a casa enmig dels aplaudiments dels professionals sanitaris, tal com recull el vídeo.

LA PREGUNTA

Creu que s’està fent bé la gestió de la pesta porcina?

En aquesta enquesta han votat 62 persones.