EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

El comerç vigatà es reivindica

Aquest dimecres es va viure la 6a Gala del Comerç, durant la qual es va donar a conèixer que la Targeta Urbana de Vic Comerç ja ha arribat al milió de vendes


31/01/2019
Vic

Fa sis anys es posava en marxa la Targeta Urbana Vic, un sistema de fidelització desenvolupat per Vic Comerç. Avui la iniciativa ja aplega 200 comerços i 26.000 clients, i s’han arribat a facturar 30 milions d’euros. Aquest gener s’ha arribat a la simbòlica xifra d’un milió de compres fetes amb la targeta. Donar a conèixer aquesta dada va ser una de les notes destacades de la 6a edició de la Gala del Comerç que promou Vic Comerç, i que aquest dimecres al vespre va omplir la Sala Joaquim Maideu de L’Atlàntida. “És per estar-ne orgullosos tots plegats, d’arribar a aquesta xifra”, va remarcar el president de l’entitat, Toni Brachs, tot recordant, precisament, que la creació d’aquesta Targeta Urbana va ser “la raó de ser” del naixement d’aquesta federació d’associacions de comerciants de Vic.

Davant dels representants de la Diputació, la Generalitat i altres entitats comercials del país, l’alcaldessa, Anna Erra, va voler destacar que Vic és una ciutat “amb gran riquesa comercial i un referent del sector. Seguirem donant suport als comerciants i a les seves iniciatives per continuar forts comercialment i poder aconseguir molts més èxits conjunts”. La llarga gala, conduïda per la periodista Bibiana Ballbè i amenitzada amb esquetxos de Charlas Talks i Autònomos, el musical, va acabar amb l’estrena del nou vídeo de Vic Comerç, enguany titulat ‘Les veus del carrer’.

La gala va anar acompanyada d’una llarga llista d’establiments guardonats. En el capítol de comiats, menció per a la botiga de roba Casa Tuneu, que l’abril de 2017 va abaixar la persiana després de 55 anys donant vida al barri del Remei; i per a la galeria d’art El Carme, que ha tancat aquests dies amb 40 anys d’història. Reconeixement per a Modest Riera, segona generació al capdavant del Forn de Pa Riera, per haver obtingut el títol de mestre artesà alimentari. També van pujar a l’escenari els responsables de La Crossandra, Vic Vip i Òptica Suprem, per haver-se sumat al programa Comerç 21 de la Diputació. La Reciclària, un restaurant que també organitza tallers o actuacions en directe, obert a finals del 2016 al Remei, es va endur el premi als Establiment Singulars. Les botigues Isern, Farmàcia Ausa, Garbí i D’Ell van ser guardonades per les seves últimes reformes; i en el capítol d’aniversaris, protagonisme per a Farmàcia Barnolas (100), Òptica Suprem (75), Cotó Vic (35), Focus Òptics (35) i Tot Temps (25). El carrer de la Riera, recentment declarat Punt d’Interès Artesanal per la Generalitat, es va endur el premi al Carrer Més Dinàmic, que l’Ajuntament dota amb 1.500 euros. Finalment, Vic Comerç va voler reforçar els vincles amb Osonament declarant-la Entitat Destacada del 2018.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

En aquesta enquesta han votat 404 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't