El CP Manlleu ha iniciat la jornada 22 de l’OK Lliga femenina amb una complicada visita a la pista del líder, el Telecable Gijón, i ha caigut per un contundent 5-0. Tot i la derrota, les manlleuenques mantenen la cinquena posició a la classificació, encara amb un marge ampli respecte al Cerdanyola, sisè classificat.
El partit ha estat un desafiament des del primer minut. El Manlleu ha començat intens, amb un alt nombre de faltes, intentant frenar l’empenta inicial d’un Telecable decidit a mantenir-se al capdavant de la classificació, en plena lluita pel títol amb el Fraga, que només es troba a dos punts. L’esforç defensiu del conjunt osonenc ha resistit fins al minut 15, quan dues dianes amb cinc minuts de diferència de les locals han trencat la igualtat i han encarrilat el duel.
A la represa, el Manlleu ha disposat d’una bona oportunitat per retallar distàncies. Una targeta blava a Sara Roces ha donat una directa a Joana Comas, però el seu llançament no ha trobat porteria. El Telecable, en canvi, no ha perdonat: a tretze minuts del final, una falta directa transformada magistralment a l’escaire ha suposat el tercer. Cinc minuts després, una nova blava a Garciolo ha tornat a penalitzar el Manlleu, amb el quart. La sentència definitiva ha arribat a tres minuts per al final amb una gran acció individual de Roces, que ha arrodonit la golejada amb el 5-0.
Malgrat el resultat, el Manlleu es manté cinquè, lluny del Cerdanyola, el seu perseguidor més proper, i també força distanciat de les places que ocupen Palau i Vila-Sana, per davant.
{{ comment.text }}