Ja no queden entrades per al Vic-Atlètic, que tindrà 6.300 espectadors
Aquest cap de setmana ja es treballarà en el muntatge de la graderia
Notícies relacionades
Aquest cap de setmana ja es treballarà en el muntatge de la graderia