QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Fiona Pinar, una icona per la inclusió en pantalla gegant al centre de Madrid

La paralímpica ripollesa és la imatge d’una campanya publicitària que s’ha fet present en diferents plataformes

L’atleta paralímpica de Ripoll Fiona Pinar és la protagonista d’una campanya de CaixaBank al voltant de la inclusió amb una presència massiva en mitjans i espais urbans d’alt impacte.

El lema, «Quan deixi d’impressionar-te el que vam perdre, t’impressionarà el que vam guanyar», va viure el seu punt àlgid el 3 de desembre, coincidint amb el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat.

Un dels moments més destacats va ser l’anunci en gran format a Callao, al centre de Madrid. La imatge de Pinar es va projectar a les pantalles gegants de Callao i a cinc teatres de la Gran Via, convertint-se en una escena molt visible i simbòlica per a milers de vianants.

La campanya també va tenir presència en suports il·luminats del metro, rodalies i centres comercials de Madrid i Barcelona, a més de televisió, plataformes OTT, premsa escrita i digital i xarxes socials.

En global, la campanya va arribar a més de 29 milions de persones en una sola jornada i va generar 168 milions d’impactes.

Creada per McCann i dirigida per Pol Penas, amb direcció de fotografia de Lluís Martí, inclou una peça de 20 segons i continguts per a xarxes amb altres esportistes paralímpics.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 169 persones.