L’atleta paralímpica de Ripoll Fiona Pinar és la protagonista d’una campanya de CaixaBank al voltant de la inclusió amb una presència massiva en mitjans i espais urbans d’alt impacte.
El lema, «Quan deixi d’impressionar-te el que vam perdre, t’impressionarà el que vam guanyar», va viure el seu punt àlgid el 3 de desembre, coincidint amb el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat.
Un dels moments més destacats va ser l’anunci en gran format a Callao, al centre de Madrid. La imatge de Pinar es va projectar a les pantalles gegants de Callao i a cinc teatres de la Gran Via, convertint-se en una escena molt visible i simbòlica per a milers de vianants.
La campanya també va tenir presència en suports il·luminats del metro, rodalies i centres comercials de Madrid i Barcelona, a més de televisió, plataformes OTT, premsa escrita i digital i xarxes socials.
En global, la campanya va arribar a més de 29 milions de persones en una sola jornada i va generar 168 milions d’impactes.
Creada per McCann i dirigida per Pol Penas, amb direcció de fotografia de Lluís Martí, inclou una peça de 20 segons i continguts per a xarxes amb altres esportistes paralímpics.