Caos a les entrades de Vic
L’Ajuntament vol fer un recompte dels cotxes que accedeixen a la ciutat a través del sistema de càmeres de videovigilància que ja hi ha instal·lades
L’Ajuntament vol fer un recompte dels cotxes que accedeixen a la ciutat a través del sistema de càmeres de videovigilància que ja hi ha instal·lades
S’anirà desplaçant en funció dels trams on s’actuï, uns 40 metres lineals a la part central de la infraestructura