QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Caçat dos cops per furtar en supermercats i voler vendre els productes

També denuncien el propietari d’un establiment per receptació de material robat

La Guàrdia Urbana de Vic va enxampar dues vegades dimecres de la setmana passada un veí de Vic de 34 anys després de furtar productes en supermercats que després intentava vendre a un altre establiment. Segons els agents, a les 11 del matí van rebre un avís que algú estava furtant en un supermercat del passeig de la Generalitat a qui van poder identificar i van instruir diligències per un presumpte delicte de furt. Van recuperar els productes i també li van aixecar acta per saltar-se el confinament.

Dues hores més tard el van enxampar per un fet similar a un establiment del carrer Ripoll. L’investigat, segons la Guàrdia Urbana, hauria intentat vendre els productes d’alimentació al responsable d’un tercer supermercat situat al centre de Vic a qui també es va denunciar per un presumpte delicte de receptació de material furtat.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 215 persones.