QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Torelló engegarà els semàfors de Malianta després de més d’una dècada davant l’augment d’accidents

Un cop s’hagin reparat els semàfors, s’activaran

L’Ajuntament de Torelló tornarà a posar en marxa després de més d’una dècada els quatre semàfors que hi ha la cruïlla entre l’avinguda Pompeu Fabra i el carrer Camprodon, al pont de Malianta. Ho fan després que s’hagin generat diversos incidents els darrers mesos, sobretot per excés de velocitat en una zona propera al CAP i a escoles.

És la solució que proposen davant l’augment d’incidents i topades en aquest punt, el darrer aquest cap de setmana, per la velocitat en què circulen els vehicles. Ho van posar sobre la taula al ple d’aquest dilluns des del PSC i la CUP.


Després de més de deu anys sense fer-se servir, ara cal, però, posar-los al dia, ja que quan van provar d’activar-los algun no funcionava. De moment, estan en taronja intermitent. Viñas explicava que en el seu moment es van parar perquè generaven cues perquè es troben en una zona molt transitada sobretot en hores punta ja que és a prop d’una escola i el CAP. El consistori preveu posar-los en marxa aviat, un cop s’hagin reparat.

LA PREGUNTA

El ‘cas Zapatero’ compromet la continuïtat de Pedro Sánchez com a president del govern?

En aquesta enquesta han votat 594 persones.