QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Un conductor begut topa amb un fanal i intenta fugir

Va marcar 0,82 mg/l en les proves d’alcoholèmia

La Guàrdia Urbana de Vic va enxampar aquest diumenge un veí de la ciutat de 34 anys quan conduïa begut per la ciutat. Segons els agents va ser al voltat de 3/4 de 5 de la tarda quan van veure com un cotxe col·lidia amb un fanal i després el conductor intentava marxar del lloc dels fets. La policia el va aturar i en fer-li la prova d’alcoholèmia va donar un resultat de 0,82 mg/l. En la segona prova va baixar fins a 0,80 mg/l. Se li van instruir diligències al jutjat de guàrdia de Vic.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 172 persones.