Anell serà la nova marca del negoci de distribució energètica del grup Estabanell, segons ha comunicat la companyia aquest dimecres. El grup, amb seu a Granollers, remarca que el canvi posa en relleu “el compromís amb la transició energètica”. És un canvi en els models de distribució per evitar les emissions de gasos d’efecte hivernacle. També am reptes de digitalització de les xarxes.
La nova marca “s’avança al futur” i reflecteix “els nous escenaris que viu el sector”, apunta el director de xarxes intel·ligents, Jacinto Marín. “La distribució, en un futur no molt llunyà serà molt diferent a la d’avui”, afegeix.
El llançament de la marca Anell, que substitueix la d’Estabanell Distribució, coincideix amb canvis dins del grup. Amb tot el grup assenyala que manté “l’essència i els valors” que han acompanyat l’acció de l’empresa. Per això, Anell es refereix als anells elèctrics de les xarxes de distribució del grup. Són una fórmula per aportar qualitat, flexibilitat i estabilitat en el servei.
Durant el 2021, la des d’avui Anell, va incrementar en un 13,5% l’eneriga distribuïda. Va arribar a 58.358 usuruars actius. en una xarxa elèctrica de 1.655 quilòmetres.
{{ comment.text }}