QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Antonio García serà l’estrella de la cerimònia inaugural de la Granollers Cup

La cerimònia inaugural de la Granollers Cup tindrà un protagonista d’excepció: Antonio García, de la Llagosta, sorgit del planter del BM Granollers, acabat de proclamar-se campió de França amb el Paris Saint Germain HB i flamant campió del món amb la Selecció espanyola.

El 9 Nou
26/06/2013

Un dels productes més internacionalment coneguts de la factoria del BM Granollers serà present en algun moment de la cerimònia.

El mateix jugador ho va fer públic aquest divendres des del seu compte de Twitter. “Gràcies al BM Granollers el 26 de juny tindré l’honor d’inaugurar la Granollers Cup 2013. Em fa molta il·lusió!”, admetia l’internacional vallesà. No hi serà el també campió del món Joan Cañellas, de Santa Maria de Palautordera –tot i que en principi estava previst– perquè dimecres té compromisos personals.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 393 persones.