QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Caldes destina 121.387 euros a eliminar barreres arquitectòniques

L’Ajuntament de Caldes eliminarà les barreres arquitectòniques que hi ha als carrers Pi i Maragall i Remei per facilitar l’accessibilitat de persones amb mobilitat reduïda.


El 9 Nou
30/07/2013

Les obres, que començaran al mes de setembre, s’han acordat a la sessió de la comissió de mobilitat i accessibilitat de la Taula d’Espai Públic de Caldes que s’ha fet aquest mes de juliol. El projecte té un cost de 121.387,79 euros que assumirà l’Ajuntament.

A la primera fase, s’hi inclouran les actuacions més prioritàries. Són les cruïlles de Pi i Maragall amb Alfons Solà i Santa Rosa, d’Homs amb Santa Teresa, el carrer Estació amb Sant Climent Cuspinera i la cruïlla de Joaquim Jorba amb Sabadell. A la resta de cruïlles de tot l’eix, la brigada municipal, de manera provisional farà una actuació mínima per facilitar l’accés fins que finalitzi l’execució del pla.

La comissió de mobilitat i accessibilitat de la localitat també continua treballant amb el projecte ‘Camins Escolars’, que inclou la millora dels camins que s’utilitzen per anar caminant a les escoles.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 392 persones.