Dues associacions de comerciants de Granollers, Comerç Ral i Congost, impulsen sengles campanyes solidàries durant el Nadal, en col·laboració amb l’Ajuntament.
Comerç Ral inicia la campanya “La clau del Nadal” per promocionar el comerç de proximitat i millorar l’autonomia i la integració sociolaboral de persones amb discapacitat.
En la campanya de Nadal, els establiments de Comerç Ral obsequiaran els seus clients amb un clauer en forma de bola que simbolitza la llum de Nadal a la ciutat.
Les boles les han fet persones usuàries de la Fundació Vallès Oriental (FVO), entitat que atén persones amb discapacitat intel·lectual.
En la campanya, fins al dia 6 de gener, les persones que comprin en aquestes botigues i omplin la butlleta amb el segell de tres establiments diferents dels 43 adherits a la promoció, rebran el clauer com obsequi.
I la segona campanya de Nadal es fa a les botigues dels barris de Sota el Camí Ral i Congost.
Entre els dies 17 i 20 de novembre, dos grups del Centre Ocupacional de de la Unitat d’Anàlisi del Comportament i Unitat d’Espectre Autista de la FVO han enganxat vinils amb motius de la campanya als comerços dels dos barris.
En total, s’han decorat 73 aparadors en una campanya que dona continuïtat a la de l’any passat quan diersos grups del Centre Ocupacional van pintar artesanalment motius de Nadal als aparadors.
{{ comment.text }}