QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Desallotgen un supermercat de Granollers per la caiguda d’un envà

Una arquitecta de l’Ajuntament ha revisat la finca i ha conclòs que no hi ha danys estructurals

La caiguda d’un envà al supermercat Caprabo del carrer Joan Prim, al centre de Granollers, ha obligat a desallotjar l’establiment com a mesura de precaució. Els fets han passat aquest dissabte cap a 2/4 de 10 del matí. Al lloc, hi han actuat sis dotacions dels Bombers. També efectius de la Policia Local de la ciutat.

L’envà que ha caigut era d’un paret interior i no era cap paret mestra de l’edifici. Els Bombers i els tècnics municipals han inspeccionat el local i han conclòs que no hi havia afectació a l’estructura ni a cap paret mestra de l’immoble. Cap a les 12 del migdia, l’establiment ha pogut tornar a funcionar amb normalitat i les dotacions dels Bombers s’han anat retirant.

Per precaució, s’ha tancat el pas de vianants per la vorera davant del supermercat i les finques veïnes. L’elevada presència d’efectius dels Bombers i de la Policia Local ha generat molta expectació entre l’elevat nombre de persones que passaven per aquest punt al centre de Granollers.

LA PREGUNTA

Està d’acord amb la prohibició de les xarxes socials als menors de 16 anys?

En aquesta enquesta han votat 784 persones.