QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Detinguts tres lladres que haurien robat a 19 habitatges del Vallès Oriental, Vallès Occidental, Baix Llobregat i Bages

Els Mossos han detingut tres homes d’entre 25 i 33 anys, veïns de Mollet com a presumptes responsables de 19 robatoris a les comarques del Vallès Oriental, Vallès Occidental, Baix Llobregat i Bages. Els homes accedien als habitatges de matinada, per finestres o per portes secundàries.


El 9 Nou
11/12/2012

La investigació va començar a finals de setembre amb una trucada d’una veïna de Santa Perpètua de Mogoda, que va alertar que s’estava produint un robatori en una casa de la població. En l’actuació policial, els agents van detenir un home al qual li van poder imputar quatre delictes comesos aquella nit, 3 en gran de temptativa. Els altres dos lladres que hi participaven fan poder fugir però van ser detinguts pocs després

Quan van ser posats en llibertat amb càrrecs, els investigadors van comprovar que el grup es mantenia en actiu i a l’octubre es va iniciar un dispositius policial que va acabar el mes de novembre amb la detenció de dos dels lladres a Canovelles, després de robar a Lliçà de Vall, i d’on havien sostret diverses joies. Més tard, també es va arrestar la parella d’un d’ells quan accedia al seu domicili amb diverses joies a sobre.

Els lladres entraven als pisos i habitatges de matinada, per portes secundàries o finestres i rastrejaven les estances fins localitzar objectes de valor com joies, diners en metàl·lic o aparells d’electrònica. De fet, en l’escorcoll al seu domicili, es van trobar joies, ordinadors portàtils, telèfons mòbils i altres dispositius domèstics.

Als tres detinguts se’ls imputen 19 robatoris al Vallès Oriental, Vallès Occidental, Baix Llobregat i Bages. Dos d’ells detinguts han ingressat a presó per ordre del jutge.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 490 persones.