QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

Autoliv comunica el tancament de la planta de Granollers

La multinacional sueca Autoliv ha comunicat als treballadors la decisió de tancar la planta de Granollers, on actualment treballen 290 persones. En un comunicat, el sindicat CCOO ha avançat que s’oposarà a la mesura i que treballarà per disposar d’alternatives que evitin els acomiadaments.

MÉS INFORMACIÓ, AQUEST DILLUNS A L’EDICIÓ DE PAPER

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 621 persones.