QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

Cederroth Distrex es proposa créixer un 8% aquest any

Cederroth Distrex preveu accelerar el ritme de creixement aquest 2016. La firma, fabricant d’apòsits i altres productes de parafarmàcia, ha pressupostat un creixement del 8%, per situar la facturació en 19,5 milions d’euros.


El 9 Nou
08/04/2016

Seria un increment de vendes que doblaria el 4% registrat l’any passat, segons dades de la companyia.

L’evolució a l’alça de l’activitat provindrà del llançament de nous productes, un augment de les exportacions i la possibilitat d’adquirir dues noves marques –operacions que actualment estan en cartera.

L’empresa elabora a Bigues tiretes adhesives de la marca Salvelox. Cederroth ha confiat a la planta vallesana la producció d’aquests apòsits per a tot el món, després d’haver fet inversions elevades a Bigues. La multinacional també és fabricant de productes com Devor-Olor, Blistex i Bio-Oil. A banda, l’empresa es distribuïdora de marques de tercers. Un dels contractes més recents és el del desodorant Mum, que forma part de la cartera de productes de l’empresa des de 2015. El contracte de distribució per a l’Estat, Portugal i Andorra també ha de contribuir a l’increment de vendes que ha previst la companyia.

La planta de Bigues dóna feina a un centenar de treballadors, i els productes que s’hi elaboren s’exporten a 80 països. De moment, el mercat europeu és el més important per al grup, que exporta un 30% de la producció.

L’empresa manté les perspectives d’expansió, després del canvi de titularitat de la companyia matriu, de nacionalitat sueca, a principi de l’any passat

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 623 persones.