El major increment de botigues s’ha produït a la zona centre de la Península, a través de la societat Coaliment Castilla. En total, HD Covalco té 219 establiments sota aquesta marca i planeja arribar fins als 230 al llarg d’aquest any.
Pel que fa als supermercats que operen sota l’ensenya de Tradys, basats en el concepte de proximitat i conveniència, l’empresa ha obert 20 botigues durant el primer semestre, amb la qual cosa ha arribat a sumar 146 establiments. Tradys és la marca comercial del grup de la família Saperas des que l’any 2010 va deixar de ser la titular a l’Estat de la marca Spar. Amb el temps, algunes de les antigues franquícies d’aquella marca han passat a lluir l’ensenya Tradys. Aquests supermercats tenen una superfície mitjana de 140 metres quadrats amb unes 1.800 referències de productes a la venda.
A les dues marques cal afegir les botigues que encara operen sota l’ensenya clàssica Coaliment i que, segons fonts de l’empresa, s’aniran reconvertint de mica en mica en els dos nous models.
Amb una xarxa de 623 punts de venda, la majoria en règim de franquícia, el grup HD Covalco pretén arribar als 650 a finals d’aquest any i el seu objectiu és poder arribar al miler de franquícies en el termini de cinc anys potenciant les zones en què ja és present i obrint noves rutes en àrees geogràfiques en les quals encara no és present.