El comitè d’empresa de Vircop Steel Components, empresa dedicada al disseny i fabricació d’estructures d’acer amb una planta a Vallgorguina, ha convocat mobilitzacions per a aquest mes per protestar per l’impagament de nòmines de la plantilla, segons ha informat el sindicat CCOO.
En un comunicat, aquest sindicat assegura que Vircop Steel no ha pagat les nòmines a la plantilla des de fa tres mesos malgrat que el mes de desembre passat va comprar a Coperfil Group la seva activitat de fabricació d’estructures metàl·liques a Vallgorguina.
En concret, CCOO denuncia que no s’ha abonat part de la nòmina de juny, la de juliol, la paga extraordinària, la d’agost i part de la liquidació pel canvi de nom de l’anterior empresa.
El sindicat lamenta que els 80 treballadors de la plantilla han de fer front, en paral·lel, a la congelació salarial des de fa dos anys i als efectes d’un Expedient de Regulació d’Ocupació (ERO) de suspensió temporal de contractes fins al març del 2011.
El comitè d’empresa, que ha presentat una denúncia per l’impagament dels salaris davant Inspecció de Treball, ha convocat concentracions dels treballadors els pròxim 24 de setembre i 1 d’octubre a la sortida de l’autopista AP-7, a Sant Celoni.