QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

Els empresaris de les Franqueses demanen millores de comunicacions

L’Associació d’Empresaris i Propietaris dels Polígons Industrials de les Franqueses ha fet arribar al conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, la vella reivindicació de reprendre el projecte per connectar el polígon industrial Congost i la ronda Nord.


Els empresaris es van reunir la setmana passada al Parlament amb Rull, en una trobada en la qual van estar acompanyats per l’alcalde, Francesc Colomé, i el delegat comarcal de Pimec, Joan Carles Basi.

Els representants empresarials de les Franqueses consideren que la millora dels accessos a aquest polígon suposaria un increment de la competitivitat de les empreses. A més, significaria una millora en la seguretat, perquè no es barrejaria el trànsit urbà i residencial amb el del polígon. El projecte per fer aquesta connexió està elaborat des del 2007, però han transcorregut nou anys i encara està pendent d’executar-se. La tramitació ha tornat al punt de la redacció d’un projecte que permeti adaptar-lo a la normativa urbanística i vigent i actualitzar-ne el pressupost. Els industrials van demanar a Rull que el projecte s’executi a partir del que ja hi havia originalment.

En la trobada, els industrials també van manifestar la voluntat de col·laborar amb l’Ajuntament per generar nova ocupació.

LA PREGUNTA

Marxa de vacances a fora del seu municipi aquest agost?

En aquesta enquesta han votat 2045 persones.