QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

Els treballadors de Monsanto, de Montornès, faran vaga el dia 29

Els treballadors de l’empresa Monsanto Agricultura han convocat una vaga a la planta de Montornès del Vallès el proper 29 de juliol per discrepàncies en la gestió de la recent reestructuració de l’empresa que preveu deslocalitazacions a altres països al llarg de 2016 i 2017.


El 9 Nou
22/07/2016

Segons indiquen fonts sindicals, vuit treballadors del centre de Montornès es veurien afectats per les deslocalitzacions.

Les mateixes fonts expliquen que fa més de dos mesos que l’empresa ha comunicat a alguns treballadors l’extinció del contracte a finals d’octubre, mentre que en d’altres encara no se’ls ha informat, malgrat formar part de les deslocalitzacions.

A més de la manca d’informació facilitada per part de la dirección de Monsanto, els treballadors també denuncien que alguns d’ells pateixen una major càrrega de treball procendent de treballadors acomiadats d’altres centres d’Espanya.

A Espanya aquesta empresa té 242 treballadors en plantilla, més treballadors temporals i personal autònom. La planta de Montornès està situada prop del quilòmetre 10 de la carretera de Granollers al Masnou.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 575 persones.