QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

Els treballadors de Prades porten la protesta als carrers de Granollers

Els treballadors del grup Prades, concessionari de vehicles Seat, Audi i Volkswagen, amb seu a la Roca, estan farts de la incertesa en què viuen des de fa setmanes i han reclamat a la direcció que els aclareixi el futur de l’empresa i dels seus llocs de treball.


El 9 Nou
12/01/2012

Aquest dijous uns 70 treballadors vestits amb armilles reflectores, amb pancartes i fent sonar xiulets, han fet una manifestació des de les instal·lacions de la Roca fins a la plaça de la Porxada de Granollers passant per diversos carrers del mercat dels dijous. Han fet una parada davant dels domicilis de la família Prades, propietària de l’empresa.

Els treballadors denuncien que no han cobrat una part de la paga de Nadal, que des de fa unes tres setmanes no han tingut contacte directe amb cap responsable de l’empresa i que només els ha arribat informació a través dels representants legals.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 392 persones.