El grup Estabanell ha llançat Anell, la nova marca de la firma amb seu a Granollers per al negoci de distribució elèctrica, que fins ara operava amb el nom d’Estabanell Distribució. L’evolució de la imatge i del nom comercia posa de manifest “el compromís amb la transició energètica que suposa canvis importants en el model de distribució d’energia per evitar les emissions de gasos d’efecte hivernacle”, remarca la companyia en un comunicat.
“La distribució s’està transformant i sabem que en un futur no gaire llunyà serà molt diferent de com la coneixem avui. Per això era imprescindible que la nova marca s’avancés al futur i reflectís els nous escenaris que viu i viurà el nostre sector”, assenyala el director de xarxes intel·ligents del grup, Jacinto Marín.
El llançament d’Anell coincideix amb un període de canvis per al conjunt del grup, però Estabanell vol mantenir els trets distintius de la seva activitat. “Com que Anell és part del grup, no se’ns acudia millor manera de demostrar-ho que replicant el nom original per construir la nova marca”, explica el director d’Anell, Albert Estapé. “Hem superat els 100 anys en la distribució elèctrica i Estabanell Distribució ha estat la nostra insígnia els últims anys; el relleu passa ara a Anell per representar-nos, com a mínim 100 anys més”, afegeix Estapé.
Anells elèctrics
Anell fa al·lusió als anells elèctrics de les xarxes de distribució de la marca, que aporten qualitat, flexibilitat i estabilitat al servei, que l’any passat va guanyar el 13,5% d’energia distribuïda: fins a 58.358 subministraments.
{{ comment.text }}