QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

La Cambra de Comerç de Barcelona instal·la un punt de servei al Baix Montseny

La Cambra de Comerç de Barcelona obrirà un punt de servei a les instal·lacions del Centre de Formació i Ocupació del Baix Montseny Sax Sala, a Sant Celoni.


El 9 Nou
03/05/2012

Funcionarà de 9h a 14h del matí durant un dia a la setmana que encara està per decidir. Tot plegat, ha quedat acordat en el conveni signat aquest dijous al matí entre la Cambra i l’Ajuntament de Sant Celoni. D’aquesta manera les empreses del Baix Montseny podran gestionar tràmits sense haver de desplaçar-se a Barcelona o a la delegació del Vallès Oriental, ubicada a Granollers. Entre els tràmits que s’hi podran fer s’hi troben els certificats digitals o els certificats d’origen .

L’alcalde de Sant Celoni, Joan Castaño, ha explicat durant l’acte de signatura del conveni la voluntat de sumar esforços amb “una institució amb més de 100 anys d’història” per promocionar “el teixit econòmic de Sant Celoni i de la nostra comarca, treballant conjuntament en el foment de la competitivitat de les empreses del Baix Montseny”.

De la mateixa manera, el director de Delegacions de la Cambra, Josep Francí, ha explicat que amb aquest punt de servei s’aposta “per la proximitat dels serveis a les empreses, en col·laboració amb les institucions del territori, com és el cas de l’Ajuntament de Sant Celoni”.

Entre els tràmits que gestionarà el punt de servei s’hi troben els certificats digitals, que autentifiquen la identitat de l’usuari davant de tercers i permet signar digitalment garantint l’origen i la integritat de les dades transmeses. També es podrà gestionar el certificat d’origen, que certifica el país d’origen de les mercaderies. D’altra banda, es podrà demanar el Quadern ATA perquè les mercaderies puguin viatjar fora de la Unió Europea.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 567 persones.