Les exportacions concentren la major part del creixement en les vendes. Ara, les vendes internacionals (especialment als Estats Units, el Japó, Alemanya i Rússia) representen el 40% del negoci de la companyia de Granollers. Abans de la crisi, el pes de les exportacions només era del 20%, segons dades de l’empresa.
El sector de la moda i el luxe han estat clau per al creixement de Plasticband durat aquest any. La seva introducció com a clients ha complementat els mercats tradicionals, vinculats amb la construcció, la fusta, el moble, que han tingut un comportament més pla durant els últims anys.
L’empresa destaca el bon comportament de dues de les seves principals marques: Maturi (recuperada l’any 2012 i millorada a través de processos de desenvolupament durant aquest 2014) i Neleo, que s’han convertit en referents per a l’embalatge. “Ajuden a preservar la imatge de marca dels clients i garanteixen la seguretat dels seus productes, i impedeixen que pateixin danys o robatoris”, remarca l’empresa.
Plasticband, que es marca el repte d’arribar al 50% de vendes a l’exterior per a 2015, destaca que aquest any s’ha aconseguit recuperar en part el mercat interior. L’any vinent, els esforços se centraran a guanyar presència a Itàlia i Alemanya.
{{ comment.text }}