QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

Més de 10.000 treballadors afectats per ERO al Vallès Oriental durant el 2009

Més de 10.000 treballadors es van veure afectats per Expedients de Regulació d’Ocupació (ERO) al Vallès Oriental durant el 2009. És una de les principals dades que recull l’anuari socioeconòmic d’aquest any i que s’ha presentat aquest dimecres a Granollers.


El 9 Nou
16/12/2010

L’anuari, que es publica des de fa quatre anys, ofereix les dades més recents que es poden trobar a les fonts estadístiques disponibles, tant a nivell comarcal com municipal en quant a geografia, infraestructures, espais protegits, economia, mercat de treball, demografia i estadístiques socials, entre d’altres.

L’anuari socioeconòmic es publica des de fa quatre anys i ofereix les dades més recents del Vallès Oriental que es poden trobar a les fonts estadístiques disponibles sobre temes com geografia, infraestructures, espais protegits, economia, mercat de treball, demografia i estadístiques socials, entre d’altres.

El conseller de l’Àrea de Política Territorial, Estudis i Desenvolupament del Consell Comarcal del Vallès Oriental, Joan Seguer, ha destacat la importància de comptar amb un recull de dades tan exhaustiu de totes les localitats de la comarca per conèixer l’actualitat que s’hi viu.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 473 persones.