Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

QFPlus impulsa des de Parets la nova marca de ferreteries Optimus

La cooperativa ferretera QFPlus, que es va constituir arran de la fusió de Cofac i Cifec, ha creat una nova marca de ferreteries a la qual s’aniran unint els diferents establiments que són socis d’aquesta central de compres i del grup estatal NCC.

El 9 Nou
10/06/2015

Amb aquesta marca, QFPlus té com a intenció unificar les ferreteries de proximitat sota una ensenya i guanyar pes amb aquest nou model dins del mercat ferreter a tot l’Estat.

QFPlus ha complert dos anys, després que Cofac i Cifec, que ja ocupaven posicions de lideratge en el sector, van decidir unificar les respectives centrals de compres. La seu corporativa es va instal·lar al polígon industrial Can Volart, de Parets, on Cofac ja disposava del seu centre operatiu i logístic. Ara, des de Parets, també s’ha dissenyat el llançament d’aquesta nova marca.
La cooperativa disposa actualment de més de 450 punts de venda en 16 comunitats autònomes de tot l’Estat, però amb una presència més elevada a Catalunya (on totes dues centrals de compres tenien la seva activitat original) i les Illes Balears.

A més dels establiments que reben el subministrament de QFPlus, s’espera que s’incorporaran a la nova ensenya alguns dels que formen part de la central de compres NCC, que té un abast estatal. L’objectiu final és que la nova ensenya tingui a la llarga 850 botigues, amb una facturació agregada de 450 milions d’euros. El pla d’expansió que han dissenyat les cooperatives té un termini de tres anys. Llavors, segons els plans de QFPlus, s’haurà constituït el primer actor de capital estatal en el sector ferreter.

El disseny que s’ha donat a la nova marca de ferreteries manté les característiques de proximitat que tenen actualment les botigues que formen part de QFPlus. L’assessorament al client i la flexibilitat en els productes que s’hi ofereixen també en són trets característics. La nova ensenya comença a caminar amb una vintena d’establiments, i el pla d’expansió assenyala que en seran 130 quan acabi l’any.

L’expansió de la nova marca començarà per l’adaptació dels establiments que ja formen part de QFPlus. Aquestes botigues adaptaran la imatge i també elements comuns, com el vestuari dels treballadors. En una segona fase les botigues també disposaran d’una cartera de productes comuna i s’implantarà una nova política de promoció de la marca. Finalment, es preveu que la companyia arrenqui en una tercera fase la venda on line per donar resposta al creixement de la demanda de clients en aquesta modalitat de compra.

Una marca única dóna a la companyia la possibilitat d’articular millor les polítiques de màrqueting, de manera que es produeixi una màxima identificació de les diferents botigues de proximitat que, des de 1943, han estat el tret característic dels establiments associats a la cooperativa Cofac. QFPlus ha intensificat aquet tret distintiu.

LA PREGUNTA

Cal prendre mesures preventives davant fenomens com la DANA?

En aquesta enquesta han votat 418 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't