En concret, la cadena amb seu a Granollers es disposa a consolidar-se com el supermercat de proximitat amb més assortiment de referències (per sobre de les 7.000). Amb el pla estratègic, l’empresa també es marca com a objectiu que aspectes com la qualitat dels productes frescos marquin la identitat de la marca en el futur.
Sorli Discau vol seguir potenciant en aquests dos exercicis els productes locals. Això implicarà un suport als proveïdors catalans i també el manteniment del català com a llengua a utilitzar tant en l’empaquetat de productes com en les seves comunicacions.
Amb aquest pla, la cadena preveu desenvolupar els punts en els quals és més competitiu per crear un nou model comercial i, a mig termini, guanyar eficiència en la cadena de subministrament. Són passos per aconseguir incrementar, finalment, les vendes per metre quadrat de botiga.
Sorli Discau és una de les principals cadenes de supermercats amb capital totalment català. L’empresa familiar que explota aquesta marca, Superfícies d’Alimentació, es va fundar el 1923 a Barcelona. La seu i principal plataforma logística està situada actualment al polígon del Circuit, entre Granollers i Montmeló.
Actualment, la cadena disposa de 114 establiments repartits per tot Catalunya i té prop de 2.000 treballadors (un 90% dels quals amb contracte fix). La companyia va tancar l’any passat amb una facturació de 230 milions d’euros.
NOU SOTSDIRECTOR GENERAL
El pla estratègic es posa en marxa amb el nomenament d’un nou sotsdirector general. Josep Figueras (que havia estat directiu a Caprabo i a la central de compres Euromadi) assumeix el càrrec. A la imatge, Figueras amb l’administradora de la companyia, Anna Sorli.
{{ comment.text }}