QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El 39% de les reclamacions dels consumidors de Lliçà d’Amunt es resolen al seu favor

El 39% de les reclamacions a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de Lliçà d’Amunt es resolen a favor del consumidor.


El 9 Nou
27/10/2015

Ho reflecteix el balanç de l’activitat de l’oficina en el primer semestre d’aquest any. Un 31% es resol en contra, un 14% estan en tràmit i la resta s’han derivat al Servei d’Orientació Jurídica, a Inspecció i a un col·legi professional.

Les resolucions a favor del consumidor han comportat el retorn de 4.100 euros en concepte de factures i anul·lacions de suposats deutes. Un 54% de les queixes són per temes de telefonia, un 12% d’electricitat, un 5% d’assegurances i un 18% per assumptes diversos. La resta són per aigua, gas i serveis sanitaris.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 491 persones.