El conseller Bargalló en el II Fòrum d’Educació de Caldes

Els membres del grup impulsor van rebre un reconeixement públic

El conseller d’Educació Josep Bargalló va inaugurar dissabte passat el segon Fòrum d’Educació de Caldes en què hi van participar una seixantena de persones, entre membres del grup impulsor, representants polítics i nous integrants.

La jornada, a la qual va assistir el responsable dels Serveis Territorials d’Ensenyament al Maresme i el Vallès Oriental, Pere Madó, va servir per exposar la feina feta des del primer fòrum, celebrat l’octubre del 2017, fins ara i posar noves propostes sobre la taula. Una tasca que es va fer en els tallers dividits per grups en els quatre àmbits del Pla Educatiu de Caldes: escola, fora escola, transició escola-treball i poble educador.

Aquest segon Fòrum també va comptar amb una xerrada del doctor i professor de Pedagogia i Educació Social de la UAB Màrius Martínez, que va destacar la naturalesa comunitària, inclusiva, diversa, empoderativa i participativa de l’educació, valorant i recordant la importància que té la participació en espais com el Fòrum d’Educació  ja que “si nosaltres no decidim com volem que siguin les coses, algú altre ho farà”, va dir.

Precisament, per premiar la participació al Projecte Educatiu de Caldes dels 18 membres del grup impulsor se’ls ha fet un reconeixement públic amb l’entrega d’un obsequi.

El segon Fòrum, que va ser presentat i conduït per la regidora d’Educació, Roser Guiteras, va ser clausurat, al migdia, pel diputat d’Ensenyament de la Diputació de Barcelona, Rafa Homet i per l’alcalde de Caldes, Jordi Solé.

Tant les conclusions del Fòrum com les noves propostes que es treballaran a partir d’ara amb la incorporació de nous membres al grup impulsor, es concretaran en el plenari d’educació previst pel proper 29 de novembre.

LA PREGUNTA

Veu bé l’avançament electoral a Catalunya?

En aquesta enquesta han votat 855 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't