El Mercat Audiovisual de Catalunya (MAC) ha tancat aquest dijous al recinte de Roca Umbert de Granollers dos dies de trobades, conferències i presentacions vinculades al sector a Catalunya. En total, el mercat, que arribava a la 18a edició, ha aplegat 870 visitants, 33 empreses i quatre centres de formació, i a l’espai Fira MAC, s’hi han instal·lat 16 expositors.
“El MAC ha recuperat el seu espai com a centre de referència del sector audiovisual i digital, tant per l’augment d’assistents com per l’alt nivell i l’interès general a les sessions programades”, ha dit la regidora de Comunicació i Processos Estratègics de l’Ajuntament de Granollers, Alba Barnusell.
Durant els dos dies, s’han comptabilitzat 105 contactes d’empreses a l’espai Fira MAC. És un nombre important, que consolida el MAC com a “espai de negoci i focus d’activitat econòmica”, afegeix Barnusell.
En els dos dies de mercat, s’han programat 36 sessions em tres espais. En un d’aquests espais, la Nau B1, les sessions s’han transmès en directe per streaming i ja han tingut més d’un miler de visualitzacions. “La relació del sector audiovisual tradicional i de proximitat amb l’àmbit més digital que cada any es vagin afegint al MAC públics diferents que es van sumant als ja existents”, ha dit Barnusell.
El director del certamen, Josep Maria Codina, s’ha mostrat satisfet per l’augment de visitants i ha destacat, com a valor afegit, les sessions que s’han pogut seguir en directe per streaming.
{{ comment.text }}