L’anàlisi del moment delicat de precarització que travessa el sector audivisual a causa de la incertesa del context polític i econòmic serà un dels eixos temàtics del 19è Mercat Audiovisual de Cataluanya (MAC), que tindrà lloc el 6 i 7 de juny a Roca Umbert, a Granollers.
Malgrat la situació complicada, les empreses no s’aturen i al mercat s’exposaran les línies mestres de l’evolució del sector en el futur immediat, a través de tres focus d’interès més: la transformació digital a la societat (amb l’accent posat en aspectes com la incidència de les fake news -notícies falses-), els nous formats i les narratives en plataformes interconnectades, i l’actualitat del sector audiovisual local tant des del punt de vista tecnològic com del jurídic.
El programa inclourà també una jornada dedicada a la ràdio a Catalunya, centrada en els podcasts, un motor de creixement per a emissores i cadenes que pot contribuir a consolidar i ampliar les audiències digitals. També hi haurà una taula rodona amb grans veus de la ràdio pública i privada del país, i un taller de podcasters, entre d’altres activitats.
En aquesta edició del MAC participaran i col·laboraran una trentena d’empreses procedents de tot l’Estat, una tercera part de les quals hi seran per primera vegada. Cinc d’aquestes empreses són de Granollers: Comexit, Mediacopter, Plató Granollers, Produccions Planetàries i R-Media.
{{ comment.text }}