QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El Rotary Club de Granollers contactarà amb persones soles confinades

Voluntaris del club escoltaran, donaran suport emocional i orientaran a les persones confinades

El Rotary Club de Granollers s’ha afegit a un projecte que impulsa l’entitat a tot l’estat que consisteix a aconseguir que les persones que estiguin confinades soles puguin contactar amb un equip de voluntaris membres del club o bé amics i familiars, a través d’un telèfon per sentir-se acompanyades.

En una nota informativa, el Rotary Club explica que la missió és escoltar, donar suport emocional i orientar sobre l’autocura i, en cas de detectar una emergència, es posarà en contacte amb la Creu Roja o els serveis socials de l’ajuntament.

Cronologia de l’impacte del coronavirus al Vallès Oriental.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 378 persones.