El grup d’Ara Mollet ERC-MES ha presentat una proposta per al polígon de Can Prat que inclou l’ampliació dels usos previstos incloent’hi el terciari i el residencial, a més de l’industrial.
El grup diu que Can Prat, un espai actualment buit i degradat, on hi havia l’antiga empresa Teneria Moderna, pot suposar un dels motors bàsics de rellançament de lideratge de Mollet com a capital del Baix Vallès. I proposa convertir-lo en un nou barri amb una barreja d’usos a l’estil de districte de Barcelona 22@.
La proposta inclou una connexió per als vianants entre el sector i la resta de la ciutat, salvant la barrera que ara representa la carretera C-17 i el ferrocarril de Barcelona a Portbou. També la millora de l’estació de rodalies de la R3 i del seu entorn, que també hauria de ser una connexió entre Can Prat i la resta de la trama urbana.
ERC diu que el projecte també hauria de posar en valor el que queda de patrimoni industrial de l’antiga Teneria i integrar la llera del riu Besòs, a la qual la ciutat ha viscut d’esquena des de l’inici de la industrialització. Per això, caldria buscar solucions per salvar la barrera de l’autopista C-33 i l’AVE.
{{ comment.text }}