Gran Centre en col·laboració amb Comerç de Dalt han posat en marxa aquest dilluns un servei de distribució propi per als establiments associats. Per un cost màxim de 2,5 euros, els clients dels establiments de les dues entitats de comerciants de Granollers podran rebre els productes que hagin comprat o encarregat a casa seva.
El servei es vehicula a través d’un número de telèfon -el 619 360 068- que posa en contacte els clients amb els comerciants, atèn consultes i necessitats i recull peticions de compra. Els proveïdors són els més de 200 comerços associats a les dues entitats. “Podem oferir des d’un llapis a un cotxe”, destaca Laura Sabatés, presidenta de Gran Centre.
El servei va dirigit als clients que compren habitualment en establiments de proximitat de la ciutat i d’altres de nous que ara volen poder rebre els productes a casa seva. També a la gent que, amb la situació actual, prefereix fer la compra a distància i que li portin a casa.
La presidenta de Gran Centre valora que el servei d’entrega es fa de manera totalment segura i amb un procés on els paquets van directes de la botiga al client. És així perquè la distribució és pròpia: es fa amb una furgoneta elèctrica a través d’un acord amb el concessionari Peugeot Eutrasa, de les Franqueses. També hi participa Pàrquings Blaus perquè la furgoneta tindrà la base i es recarregarà en un aparcament d’aquesta firma.
A banda, Granollers Pedala farà distribució de mercaderies a l’entorn més cèntric de la ciutat. S’afegeix als serveis de ciclologística que ja està fent per a comerços de l’associació Del Rec al Roc, del mercat de Sant Carles i d’altres zones de la ciutat.
Més enllà de la crisi del coronavirus, Sabatés assegura que és un servei que “ha vingut per quedar-se”.
{{ comment.text }}