Granollers engega una campanya de promoció del comerç de proximitat

Es basa en un video protagonitzat per comerciants i restauradors amb la cançó de Cesk Freixas ‘La petita rambla del Poble Sec’.

Granollers ha presentat aquest dilluns una iniciativa de promoció del comerç local de tota la ciutat a través d’una campanya basada en un vídeo protagonitzat per comerciants i restauradors amb la versió de la cançó del cantautor Cesk Freixas, La petita rambla del Poble Sec i amb el lema “Me l’estimo, és Granollers”.F

L’objectiu de la campanya és promocionar el comerç local i de proximitat, posant en valor la tradició i la vitalitat del teixit comercial i gastronòmic de la ciutat.

L’Ajuntament ha encarregat a l’empresa granollerina Jo Brand Comunicació la campanya. El mateix Freixas i la cantant granollerina Laia Llach posen veu a la versió creada per la campanya que té un vídeo protagonitzat pels comerciants i restauradors, realitzat per Videostudi.

És una campanya feta des de la proximitat amb un grafisme creat amb tres colors: vermell, negre i blanc, amb l’objectiu d’emfatitzar els missatges claus de la campanya: “Me l’estimo, és Granollers”, “Aquí t’espero, assegut a la Pedra de l’Encant”, “Fem Granollers colze a colze”, “Tornarem a omplir de vida els carrers i les botigues”,” Ser felices i somriure per atendre’t amb el cor”.

Laia Llach en la presentació de la campanya aquest dilluns / Griselda Escrigas

Els dissenyadors de la campanya han apostat pel color vermell perquè transmet energia, valentia i sentiment. És una campanya que té la força en la cançó versionada, i la imatge, en el vídeo promocional en el qual han participat les set associacions de comerciants de la ciutat: Gran Centre Granollers, Granollers Comerç de Dalt, Del Rec al Roc, Comerciants Congost Granollers, Més que comerç, Comerç Ral i Centre Comercial Ramassar Nord i el Gremi d’hostaleria del Vallès Oriental.

El llançament de la campanya es veurà virtualment, a les xarxes socials de @granollers, a www.granollers.cat, al www.visitgranollers.com(link is external) també a l’espai públic, a través de banderoles, opis i columnes i campanya publicitària. La campanya tindrà continuïtat durant tot l’any amb diverses accions vinculades a la promoció del comerç de proximitat. Aquestes actuacions s’aniran dissenyant i definint conjuntament amb el teixit comercial i gastronòmic de la ciutat.

LA PREGUNTA

Quina creu que serà la força més votada a les eleccions al Parlament?

En aquesta enquesta han votat 789 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't